Veel antischimmelmiddeltjes voor in de badkamer komen neer op bleekmiddel. Bij de Welkoop/Boerenbond kun je de dunne versie voor iets van een euro per liter aanschaffen. Eén op één verdunnen met water en in een sprayfles op de schimmel sprayen. Wel goed ventileren want het goedje is niet best voor je luchtwegen. Na opdrogen een laag speciale latex van Alabastine erover en je kunt een paar jaar vooruit zonder schimmeluitslag. Wel goed blijven ventileren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi +je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, + mijn plusje

Andere antwoorden (7)

Hg schimmel weg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik daarvoor de schimmel verwijderaar van HG, werkt echt super!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*Ow, bijna tegelijkertijd gepost en daardoor hetzelfde antwoord.
in hg schimmelweg zit gewoon chloorbleek. dus ga een fles chloorbleek van het goedkoopste merk halen, verdun het en spuit het met een bloemenspuitfles tegen de beschimmelde plekken. veel goedkoper, en werkt net zo goed. succes ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kit langs onze douchebak had ik met chloor ingesmeerd en de schimmel ging er niet van weg. Toen HG schimmelweg gekocht, 2 x ingespoten en nu is het wel weg.
veel chloor/bleek in een schone lege glassex spuitflacon doen met weinig water. goed schudden/mengen en grondig je hele badkamer inspuiten (behalve textiel) en enkele uren in laten trekken. daarna grondig naspoelen met schoon water niet mengen met andere schoonmaakmiddelen, dan krijg je allerlei giftige gassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het vooral bij de kitranden zit, zoals wij om de zoveeltijd hebben: halen we altijd de kit weg met een mesje, en spuiten we er meer nieuwe tussen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hg tegen schimmel en vochtplekken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HG anti schimmel bij vocht plekken .. Heb hem toevallig van de week thuis geprobeerd en werkt super goed!!