Waarom blijft mijn vinyl vloer plakken na het dweilen?

Als ik gedweild heb blijft de vloer plakken. Ik heb alles geprobeerd .. wie weet een goede tip.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
18K

Antwoorden (3)

Kan gebeuren als je juist te veel reingingsproducten gebruikt.
Je kan het volgende eens proberen:Vloerbedekking van vinyl wordt weer glanzend schoon als je een scheutje wasverzachter in het water doet.
fremar
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Plus en wat een handige site
Het kan komen door teveel schoonmaakmiddel maar ook doordat jouw schoonmaakmiddel minder geschikt is voor jouw vloer.

Ik heb marmoleum op de vloer en dat dweil ik met afwasmiddel. Dat gaat perfect. De vloer wordt schoon en niet glibberig en plakkerig. Misschien moet je dat eens proberen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+ Bedankt voor deze tip, inderdaad het werkt.
Dat komt omdat je niet spoelt. Vergelijk het met je wasmachine, die is drukker met spoelen dan met wassen.