Niet. Ik zou hem naar een stomerij brengen. Die hebben waarschijnlijk een speciale leder afdeling of weten een bedrijf die dat kan. Je hebt ook speciale "lederwas" om je leren broek soepel en min of meer vuilafstotend te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als het goed is zit er een label in daar staat op wat wel en niet kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een leren broek was je niet deze laat je luchten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet dus....en met een nat doekje kan je eventuele vlekken er zo af poetsen.