Hete pan op beton ging verkeerd. Hoe krijg ik mijn pan schoon?

Ik heb zoals altijd na het frituren mijn hete pan op de balkonvloer gezet zodat die afkoelt. Alleen dit keer ging het mis. Pan was denk ik te heet dus is het beton gesmolten. Na afkoelen zat mijn pan vast in het beton. Mijn pan heb ik na veel moeite losgekregen, alleen nu zitten er nu stukjes beton aan de onderkant. Hoe krijg ik deze op een veilige manier schoon? Zonder mijzelf of de pan te beschadigen.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.9K
Utrecht
5 jaar geleden
Beton smelt niet (door een hete pan). Is het bitumen dakbedekking?

Antwoorden (1)

De pan leeg maken. Daarna (op de kop) met een brandertje de vuile plekken weer heet maken en de rommel er met een plamuurmes afsteken. De laatste restjes eventueel met een schuurspons (staalwol) verwijderen.
Succes!!
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@jc54 Het heeft gewerkt, dankjewel voor je reactie!