Hoe maak je Nike air max 2017 schoon?!

Ik heb Nike air max 2017 ze zijn was vies geworden (wat ik dus niet mooi vind) kan ik deze gewoon in de wasmachine doen of is een andere manier slimmer?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
15.2K
dudemeister
6 jaar geleden
Gebruik voor de witte delen baking soda - geen bakpoeder. Maak een papje met water en gebruik een tandenborstel. Spierwit worden ze weer

Antwoorden (2)

Verwijder eerst overtollig vuil van de buitenzool met een zachte borstel (schoenborstel of oude tandenborstel).
Meng warm water met een klein beetje wasmiddel voor een zacht sopje.
Doe een klein beetje sop op een spons, zachte doek of zachte borstel en maak de vuile plekken schoon.
Doe een klein beetje warm water op een andere spons of zachte doek om achtergebleven schoonmaakmiddel te verwijderen.
Laat de schoenen drogen op kamertemperatuur.
Herhaal deze stappen om vastzittend vuil weg te krijgen. Nike adviseert om geen andere schoonmaakmethoden te gebruiken, je schoenen niet in de wasmachine of droger te stoppen en geen producten zoals bleekmiddel of andere chemicaliën op je schoenen aan te brengen.
fremar
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik werk zelf bij de Footlocker in Arnhem en daar hebben we al verschillende proefjes gedaan.
Uiteindelijk probeerde we iets heel geks maar je gelooft het of niet de Nike airmax 2017 (wit) die helemaal onder de vlekken zat was helemaal wit geworden! Ingrediënten: Wasmiddel, Heet water, soda, scheerschuim, 1 lepel anijs Veel suc6!!!
Ten eerste een tip van een nike verzamelaar. Nooit je nike's in de wasmachine doen! Ten eerste heb je kans dat de schoen vervormd. En het tast de kwaliteit en de lijm aan!

Nu het schoonmaken.

Even zachtjes met een tandenborstel het groffe vuil eraf vegen. Als het om gladde oppervlak gaat kun je dit perfect doen met koud water en een witte wonderspons

Met stof met een tandenborstel en een mix van groene zeep en water en goed nadeppen met schoonwater tot alle vuil verdwenen is. Evt kranten erin tegen het kreuken en drogen.
Nooit in de felle zon of verwarming laten drogen