we hebben een rvs buitenkeuken hoe kan ik die het beste reinigen en onderhouden???????

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Daar kun je een spulletje voor kopen. Dat heet RVS reiniger. Je vindt het bv bij het kruidvat maar ook tussen de HG producten in de supermarkt.
Je doet dan eenbeetje op een vochtige doek en je wrijft het met draaiende beweging in.
Daarna het met een droge zachte doek droogwrijven en alles glimt weer als nieuw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Microvezeldoekjes zijn klasse... Ook voor rvs...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Roestvrij staal zou niet horen te roesten, maar als je in de buurt van een chemische industrie woont kan dat (door bv. zwavel) toch gebeuren. Eventuele roest is aanvankelijk nog wel met een pannenspons + schuurmiddel te verwijderen, daarna licht invetten met zuurvrije vaseline of evt. olijfolie.
In andere gevallen volstaat reinigen met sopje van afwasmiddel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik reinig RVS altijd met RVS reiniger van de Markro. Werkt perfect, en alles gaat glimmen als een hondendrol in de manenschijn!