Heeft iemand een tip? De droogmolen heeft deze zomer, in de bijbehorende standaard, buiten gestaan. Nu wil ik deze eruit halen.

Maar zit helemaal klem, waarschijnlijk door ingewaaid zand enzo. Hoe krijg ik deze er nu uit??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou, denk ik, eerst de tuinslang erop zetten in de hoop, dat het zand er dan uitspoelt. Als dat niet helpt : olijfolie of kruipolie erin spuiten, en hopen dat het dan lukt.
Mocht je ook nog vermoeden, dat er roest in het spel is : cola....

Veel succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heb je al geprobeerd om er veel water in te gieten of in te spuiten met een tuinslang. Dan spoelt het zand er denk ik wel uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zachtjes heen en weer wrikken en eraan trekken. Eventueel wat water in de standaard gieten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een soort draaiende beweging maken met de steel, dan pers je als het ware het zand omhoog (je schroeft het eruit)
amigo