Hoe krijg je kakkerlakken?

Ik hoorde laatst van iemand dat hij kakkerlakken in huis had (daar kom ik dus niet meer)

En bij ons op het werk zaten ze ook in een gebouw.

In beide gevallen was het pand ook echt smerig. Maar hoe kan je door vuiligheid nu kakkerlakken krijgen?

Ik heb zo'n beest nog nooit buiten in het wild gezien in Nederland. In Tanzania en Italië wel.

Dus iemand laat zijn huis verslonzen maar hoe komen daar dan ineens kakkerlakken bij?

6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Om kakkerlakken te krijgen, is het belangrijk om de omgeving waarin je leeft schoon en opgeruimd te houden. Zorg ervoor dat er geen voedselresten of vuilnis achterblijft. Ook is het belangrijk om regelmatig te stofzuigen en te dweilen. Als je al kakkerlakken hebt, is het belangrijk om professionele hulp in te schakelen om ze te bestrijden.
Bronnen:
2 maanden geleden