Hoe werkt de schakelaar met trekkoort voor de wasmachine ?

Hoi,
In het huis waarin ik woon heeft de wasmachine een trekschakelaar met een touwtje en licht eraan.
Nu had ik deze uit gezet omdat de wasmachine raar deed.
Ik krijg hem nu alleen niet meer aan.

Iemand enig idee hoe je dit oplost ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K
Inekez1
6 jaar geleden
Er zit een stukje ducttape op de schakelaar? Is er iets kapot? Voor iets meer dan 10 euro heb je een nieuwe schakelaar.

Antwoorden (1)

Normaal gesproken nogmaals trekken, maar aan de foto te zien, is de schakelaar deels verbrand/gesmolten. Ik zou er even een deskundige naar laten kijken, want brand gevaar.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Inekez1
6 jaar geleden
Waar zie jij verbrand/gesmolten? Ik zie wel een stukje ducttape dat half los laat, met allerlei stof en troep er tussen.