Roestvlekjes verwijderen

Hoe krijg ik een paar kleine roestvlekjes uit een witte longsleeve?
Heb al van alles geprobeerd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (8)

Heeft u roestvlekken in uw kleding. Doe er citroensap op met flink wat zout. Laat het een tijdje intrekken, dan uitspoelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben bang dat dat niet meer te verwijderen valt.

Je kunt het proberen met wat bleekmiddel (eentje op zuurstofbasis) of anders een nachtje in vanish laten liggen en daarna uitspoelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Besprenkel roestvlekken in ongekleurd katoen en linnen eerst met zuivere alcohol en daarna met citroensap. Laat dit tien minuten inweken en was het geheel daarna volgens de wasvoorschriften.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt bij de drogist van die flesjes kopen om o.a. roestvlekken mee te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn vlekkenverwijderaars ook speciaal voor roestvlekken. Biologisch inweken en bleken met bleekmiddels en raadna wasen met raked bleu voor de witte was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga speciaal voor DASTY alles reiniger naar de Wibra, dit is echt het ultieme reinigingsmiddel voor alles! Probeer het maar eens zou ik zeggen, het is eigenlijk een ontvetter maar werkt vrijwel voor alles.

Toegevoegd na 1 minuut:
haha ik heb de vraag niet verkeerd gelezen hoor, ik gebruik die allesreiniger ook voor extreme vlekken in de kleding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ossegalzeep verwijdert heel veel vlekken.Ik grijp er direct naar en meestal verdwijnt de vlek.Wel in laten trekken en daarna met een beetje vim over de vlek wrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat prima lukken met een goede ovenreiniger.
Bij ons op het werk gebruiken we een middeltje wat alle roestvlekken laat verdwijnen.
Per pb wil ik er wat meer over vertellen.