Hoe krijg ik een best wel vette keukenblok/muur/gasfornuis schoon?

Ik woon hier nu zeker 28jaar en krijg een nieuw keukenblok!! leuk ,joepie!!!
Maar toch niet joepie, want ik schiet bijna in paniek!!!!! Het oude keukenblok moet 'spikenspan' schoon zijn !!!
Dan heb ik wel 2 muurtjes die er erg aan toe zijn kwa vet aanslag en wat dachten jullie van de 2 bovenste (hang) kastjes?
Als het niet schoon genoeg is , word het werk niet gedaan!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je toch van plan bent om jam te maken voor de verkoop, dan is het toch verstandig om met een schone keuken te beginnen, toch...?
(°_^) Dasty van de Wibra werkt inderdaad geweldig. Veel succes met poetsen en met de nieuwe keuken!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lang leve Dasty!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
aweverink moet niet de nieuwe,maar de oude keuken vetvrij zien te krijgen anders wordt de nieuwe niet geplaatst
ik deel de mening van Jelle hieronder
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja natuurlijk! waar komt het misverstand vandaan? Jelle kan ik niet vinden

Het beste antwoord

In wibra verkopen ze daisy een gele flesje erop spuiten en dan poetsen. Werkt erg goed. Kost volgens mij 2 EUR. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het heet Dasty, maar het is inderdaad een wondermiddel, en ruikt nog eens heerlijk fris ook! +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Superspul!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben er helemaal fan van, werkt ongelofelijk goed!
+1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jullie maken mij al een heel stuk minder paniekerig! dus op naar de Wibra!!! als het niet werkt dan.........
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan komen wij je helpen!!!! ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Safaria daar hou ik je aan !!! LOL
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha ;-)

Andere antwoorden (3)

grote emmer heet sop (Ajax) nemen en een paar minuten laten inweken voor je het afneemt.

Overigens gek; Wat gaan ze doen? Een 28 jaar oude keuken hergebruiken? Bedoelen ze niet gewoon leeg?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gele spul bij de Wibra heet Dasty, kost inderdaad 2 Euries. Cillit Bang is ook heel goed. Voor de gladde oppervlakten kun je een glaskrabber voor gebruiken.
Schraap je het vuil zo op, ook ideaal voor de tegels.
Succes..
n.b. Ik denk dat ze het aanrecht niet hergebruiken maar diegene die het eruit haalt wil dus niet onder het vet van andermans keuken komen. EN terecht..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heel goed idee!!! glaskrabber!
Soda gebruiken.soda oplossen en heet water en dit in een flacon gieten zodat je het kan spritsen.....schuurspons erbij en wat vrouwelijke krachten.....
Wel heel raar hoor dat het niet mag plakken, werklui zekers bang voor vieze vingers...