Hoe krijg ik een best wel vette keukenblok/muur/gasfornuis schoon?

Ik woon hier nu zeker 28jaar en krijg een nieuw keukenblok!! leuk ,joepie!!!
Maar toch niet joepie, want ik schiet bijna in paniek!!!!! Het oude keukenblok moet 'spikenspan' schoon zijn !!!
Dan heb ik wel 2 muurtjes die er erg aan toe zijn kwa vet aanslag en wat dachten jullie van de 2 bovenste (hang) kastjes?
Als het niet schoon genoeg is , word het werk niet gedaan!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In wibra verkopen ze daisy een gele flesje erop spuiten en dan poetsen. Werkt erg goed. Kost volgens mij 2 EUR. Succes!

grote emmer heet sop (Ajax) nemen en een paar minuten laten inweken voor je het afneemt. Overigens gek; Wat gaan ze doen? Een 28 jaar oude keuken hergebruiken? Bedoelen ze niet gewoon leeg?

Het gele spul bij de Wibra heet Dasty, kost inderdaad 2 Euries. Cillit Bang is ook heel goed. Voor de gladde oppervlakten kun je een glaskrabber voor gebruiken. Schraap je het vuil zo op, ook ideaal voor de tegels. Succes.. n.b. Ik denk dat ze het aanrecht niet hergebruiken maar diegene die het eruit haalt wil dus niet onder het vet van andermans keuken komen. EN terecht..

Soda gebruiken.soda oplossen en heet water en dit in een flacon gieten zodat je het kan spritsen.....schuurspons erbij en wat vrouwelijke krachten..... Wel heel raar hoor dat het niet mag plakken, werklui zekers bang voor vieze vingers...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100