Kan je je pet wassen?

Ik heb gehoort dat je je pet in de vaatwasser kan doen maar weet het niet zeker

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Antwoorden (7)

Ik doe petten altijd in de wasmachine, dat gaat prima
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, niet in de afwasmachine
Als je zeker weet dat de klep gevuld is met een plastic vorm dan kan het.
Maar vaak zijn ze van karton en dan kun je hem toch maar beter even op de hand wassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad, met een kartonnen rand zeker niet wassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt Som ;)"
Plastics patten wel maar bijv new era petten en andere soorten petten die daar in de buur komen zal ik niet doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik doe het altijd in de wasmachine met een lekker sopp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik leg de petten altijd in de bovensta la van de vaatwasser, en komen er super schoon, en niet gekreukeld uit.

Doe dit niet in combinatie als je spaghetti hebt gegeten want dit rood geeft vaak nare vlekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou toch maar gewoon voor de wasmachine kiezen dat si wel zo veilig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou ik zeker niet doen. Is veel te heet en je pet zal behoorlijk verbleken. Gewoon in de wasmachine op 30 graden, dan blijven de kleuren mooi en zal hij echt wel schoon worden.