Hoe krijg je een zuivelgeur uit een tas?

Gek verhaal, maar er is ooit een bakje slagroom in mijn tas geknapt en vervolgens zat mijn hele tas onder de slagroom. Ik heb gelijk alles zoveel mogelijk eruit gespoeld en aflaten drogen en gelucht maar nu zit er nog steeds zo'n vieze zuivel/slagroom geur in. Hoe krijg ik dit eruit?? Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Met behulp van schoonmaaksoda. Doe de (leeggemaakte) tas in een grote plastic zak. Strooi daar een flinke schep soda bij. Maak de zak dicht en laat 'm zo een hele nacht staan. De volgende dag gooi je de soda weg en ruikt de tas weer fris.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Top!! Super bedankt voor je antwoord! Ik ga het gelijk proberen, maakt het trouwens niet uit wat voor materiaal of stof je tas is? Nogmaals bedankt!
Amadea
7 jaar geleden
Het is alleen niet geschikt voor fijne stoffen. Maar daar worden geen tassen van gemaakt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heel erg bedankt!!