Ik wil graag een paar donkere vlekken op mijn spijkerbroek bleken, kan dat en hoe doe ik dat?

De stof is bij allebei mijn zakken wat donkerder van kleur, die wil ik graag bleken, zodat het meer één geheel wordt, is dat mogelijk of wordt de rest van de broek dan nog lichter?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Ik zou je adviseren dit met Dylon pre dye te doen, voor de handwasmethode, helaas kan ik deze via het internet niet meer vinden, dus ik vrees dat hij uit het assortiment is:
http://www.drogistenapotheek.nl/drogist/dylon-pre-dye-tin-ontkleurder-1st.html
Mogelijk is dit in de winkel nog wel te vinden, je kunt dit plaatselijk aanbrengen.
Die voor de wasmachine is nog wel te vinden:
https://www.deonlinedrogist.nl/dylon-ontkleurder-machinemethode-600gr-p-52201.html
Maar hier heb je niets aan, omdat je de broek niet helemaal wil ontkleuren.
Neem even contact op met Dylon hoe je dit het beste aan kunt pakken, aangezien van chloor de vezels schade oplopen en de broek daardoor snel kapot zal gaan.
Reken er trouwens niet op dat de zakken met bleken of ontkleuren dezelfde kleur bereiken als de rest van de broek, dit is praktisch onmogelijk. De contactgegevens van Dylon kun je vinden op www.dylon.nl Deze site is op dit moment niet bereikbaar, je kunt ook het telefoonnummer vinden in de winkel (drogisterijen), op de verpakkingen van Dylon.