Is een stoomreiniger een aanrader?

Ik zag op de televisie reclame van een stoomreiniger en in gedachte zag ik mijzelf al, glimlachend, alle vieze kieren en voegen in de doucheruimte schoonmaken. Ook zag ik mijzelf, op de rand van het bed zittend, het colbertjasje van mijn man stomen en al verder dromend: het vloerkleed werd ook weer als nieuw evenals de bekleding van de bank.

Zijn mijn verwachtingen reëel of kan ik beter afzien van de aankoop? ( Ik wil hem wel gewoon in een winkel kopen)

Weet jij het antwoord?

/2500

er zijn een heleboel stoomreinigers niet alleen die op de tv te zien is op de onderstaande site staan er een heleboel met beoordelingen erbij

Bronnen:
http://www.productervaring.nl/doe-het-zelf...

Begin niet aan die vloerreiniger! Het is een truc om die dingen te verkopen. Ze werken niet en ze zijn ontzettend onhandig en duur. Voordat je dat ding zover hebt dat je hem kunt gebruiken, heb jij al tien keer je vloer gedweild. Bovendien wordt je vloer heel vochtig en kun je het alsnog nadrogen met een dweil. Ze werken al helemaal niet voor kleden!! Wat wel erg handig is, is zo'n kleine stoomreiniger. Die werken perfect voor bijvoorbeeld voegen en andere aangekoekte viezigheid. Maar die kun je overal kopen. Toegevoegd na 1 minuut: Oh ja, het is ook nog eens van waardeloos plastic gemaakt. In no time breekt er een hoekje af. Echte ondingen!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100