Wat is de snelste manier om een heel huis schoon te maken?

Ik moet morgen het hele huis schoonmaken. (Gang, bijkeuken, keuken, woonkamer, 2 wc's, badkamer en 2 slaapkamers). Wat is de snelste manier/handigste volgorde om dit te doen? (Ramen moet ik niet doen, die zijn al gedaan)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Kookwekker zetten op 3 kwartier. In je ene hand vuilniszak en in de andere sopje/doekjes/stoffer ed. Van boven naar beneden werken.
1: alle rommel opruimen
2: nog een keer overal langs, oppervlakken afnemen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Begin in de keuken, als die schoon en opgeruimd is heb je de ruimte om sop e.d. te pakken. Alles afstoffen, stofzuigen, daarna de dweil pakken ;-) succes en zet de radio lekker aan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eerst de bovenverdieping, dan de begane grond; Bovenverdieping opruimen, beddengoed luchten, dan alle kamers stoffen en daarna alle kamers stofzuigen (vergeet de 'natte' ruimtes niet anders duurt het dweilen een stuk langer), porselein poetsen, harde vloeren dweilen, stofzuiger mee de trap af en trap zuigen/dweilen (en een doekje over de leuning).
Dan begint voor de benedenverdieping het feestje opnieuw.