Ik heb een hete theepot op een lederen ipad hoes gezet en nu zit er een afdruk in van de theepot. Hoe kan ik die afdruk weer recht krijgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Leg er eens een paar zware boeken of iets anders zwaars op en laat dat een paar dagen liggen. Strijk ondertussen wel af en toe even de hoes met je hand glad. Daarna leg je de boeken o.d. weer op de hoes.