hoe verwijder ik nagellakremovervlekken van kleding?

ik ging mijn oude nagellak van mijn nagel er af halen en toen viel het potje nagellakremover om en het kwam een klein beetje op mijn shirt. maar nu is er een lelijke vlek ontstaan en ik wil weten of je dat eraf kan halen.
wil iemand me alsjeblieft helpen? het was mijn lievelingsshirt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Helaas voor jouw is die vlek niet een echte vlek maar een plek waar de verf van het shirt is verdwenen.

Dit is niet te herstellen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij sommige drogisten of internet webshops kun je kleding verf kopen. Dit gooi je met je shirtje in de wasmachine en dan is hij geverft. Mischien dat het dan weg gaat, want zoals degene onder mij zegt kan het niet verwijderd worden.