Slijtage aan kleding bij wassen & drogen, is het aan te raden de droger over te slaan?

Ik heb 2 spijkervestjes die ik regelmatig was in de was machine en daarna in de droger doe. wasmachine op laag toerental 700, en droger idem laag toerental en op niveau laag qua temperatuur. toch slijten deze vestjes, ik vraag me af, moet ik de droger dan daarna maar overslaan en de vestjes aan een lijn drogen ? of maakt dit niet zoveel uit ?

3 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Dat maakt zeker uit: de wasdroger zorgt voor veel slijtage aan wasgoed.
Dus als je spijkervestjes gevoelig zijn voor slijtage is het zeker beter ze aan de waslijn te laten drogen.
3 jaar geleden
SingingCoyote13
3 jaar geleden
dankje wel voor de info