Hoe kan in secondelijm verwijderen van een houten tafel?

Doordat ik de dop niet goed dicht had gedraaid zit er een klodder secondelijm op de tafel. De tafel is van hout en wil de tafel liever niet beschadigen.. Wegschuren is geen optie want dan gaat de kleur van de tafel vervagen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
41.1K

Het beste antwoord

Het beste proberen met keukenrol papier,en dan met een strijkijzer er over heen gaan.
Kijk hoe hoog je het ijzer zet,even uit proberen.
En is het wat beschadigt koop een stift in de kleur van de tafel,en werk het bij.
9 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Beste,

Je kan proberen om de lijm op te warmen zodanig dat deze weer vloeibaar word en zo proberen af te wrijven
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geprobeerd er een aansteker bij te houden, op een gegeven moment ging het branden..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
heb je niks anders om mee op te warmen aansteker is niet zo aan te raden
Kokend water op de plek, en het dan in laten trekken zodat het los komt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op een platte tafel?
Amadea
9 jaar geleden
Daar krijg je heel lelijke uitbijtvlekken van. Hout kan niet tegen water.
Je kunt proberen of je er een houten/plastic spatel een klein stukje onder krijgt, als dat lukt kun je de klodder er zo afwippen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jammer dat niemand een reactie heeft gegeven waarom er minnen zijn gegeven, op deze manier is het mij wel gelukt op mijn aanrechtblad en op de houten vloer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
burgos
9 jaar geleden
Nee joh,geen aceton,alle lak en beits lossen op.
Je hele tafel is verziekt.