Hoe krijg ik schminkvlekken uit mijn witte overhemd?

Ik heb het overhemd al behandeld met Vanish, ossengalzeep en ook gewassen en in de droger gehad.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De enigste oplossing is denk ik de vlekkenschaar
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt al zoveel geprobeerd, na het wassen en de droogtrommel, is het bijna onmogelijk deze vlekken nog verwijderd te krijgen.

Antwoorden (1)

Je kunt het nog proberen met Dasty van Wibra,vlek insprayen,even in katen trekken en dan wassen.
Helpt dit ook niet dan kun je maar twee dingen doen,weggooien of er een poetslap van maken.

Toegevoegd na 19 seconden:
Katen=laten