Ingetrokken shoarmavlek (gekruid) is na meerdere wassen nog steeds niet uit een wit shirt. Is hier nog een wondermiddel voor?

Shout geprobeerd.
Biotex in de week gezet

Helaas zonder resultaat

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.1K

Het beste antwoord

Vlekken die al in de wasmachine zijn geweest, zijn meestal niet meer te verwijderen. Wat je nog kunt doen, is een oplossing maken van een Steradent tablet (of ander merk) met warm water in een glaasje, giet deze oplossing op de vlek en probeer de vlek te verwijderen met behulp van een zacht borsteltje of een doekje, bij voorkeur deppen, maar licht wrijven mag ook als je de stof goed strak houdt.
Succes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Vlek vochtig maken, ossegalzeep inborstelen, even laten intrekken en uitspoelen. Werkt in 99% van de gevallen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik probeer dit altijd: met witwaspoeder maak je met een klein beetje water een papje. Dat smeer je royaal direct op de vlek. Laat het shirt 12 uur hiermee liggen. Daarna was je het met veel witwasmiddel op de hoogste stand die je aandurft. Voor katoen kun je 60 graden doen. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewoon insmeren met toiletzeep en laten intrekken. Je kunt ook (raar maar waar) glansmiddel gebruiken voor de vaatwasser en dit laten intrekken.