Ik heb een mop waarvan het stof samengehouden wordt door een plastic ring. Kan hij in de wasmachine?

Mijn mop kan volgens de verkoper in de wasmachine maar aan het stoffen gedeelte zit een plastic ring waarvan ik niet denk dat het de bedoeling is dat ik hem los maak. Maar ik heb zelf altijd geleerd geen plastic in de wasmachine te doen.

Dus mijn vraag is kan het veel kwaad als er 1 plastic ring in de wasmachine komt? Want ik heb geen idee hoe anders de mob goed schoon te krijgen.

een jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

De mop kan gewoon in zijn geheel in de wasmachine, dus met de kunststof ring.

Kunststof is stevig en goed bestand tegen water en wrijving.
een jaar geleden