Waar kun je nog knijpers kopen met 7 wikkelingen?

Tegenwoordig hebben ze er maar 4 vallen ze snel uit elkaar.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goeie vraag. Ik merk ook dat de wasknijpers de laatste jaren steeds meer slappe wegwerpdingen worden...nooit aan het aantal wikkelingen op de veer gedacht, maar dat zou zo maar kunnen ja.

Het beste antwoord

Bij supermarkt Deen, in Spanbroek.
48 in een pak.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien is het handig als je het merk noemt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En weet je heel zeker dat dat niet gewoon de moderne, slappere knijpers zijn ?
Reddie
9 jaar geleden
@Kruidenvrouwtje , merkloze verpakking.
@Marleen , het zijn in elk geval houten knijpers met 7 wikkelingen.