Wat is een microfilter en hoe en waar doe ik die in mijn stofzuiger?

Het is misschien een dommige vraag maar ik heb een nieuw pakket stofzuigerzakken en er zit een microfilter bij. Het lijkt een vierkant lapje. Ik heb op internet proberen te zoeken maar kan het niet vinden. De vraag is dus niet alleen wat het is maar ook hoe ik dat ding moet bevestigen of wat dan ook.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Wanneer je de stofzuiger open hebt zie je voor de motor een rooster zitten. Voor dit rooster kun je het microfilter doen. Het microfilter zorgt ervoor dat stof dat om welke reden dan ook in het compartiment, waar de stofzuigerzak geplaatst is, wordt tegen gehouden. Je kunt ook speciale microfilterstofzakken krijgen voor de stofzuiger. Dit gaat wel iets ten koste van de zuigkracht...

Maar stof in de motor van de stofzuiger leid in vrijwel alle gevallen tot een vervelend defect van de motor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zijn microfilters die bacteriëndodend zijn...