Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb meegedaan aan een tomatengevecht en nu krijg ik die zure lucht niet uit mijn leren schoenen. Weet iemand hoe ik dit er uit krijg?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
536

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

schoenen deo bestaat ook tegenwoordig en heb van mensen gehoord dat het werkt tegen nare luchtjes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daarmee maskeer je de lucht en haal je dus hem niet weg
In tomaten zit heel veel zuur. Het is dus ook niet goed voor je leren schoenen.

Belangrijk om het goed schoon te maken. Hier heb je bij de schoenenzaak speciale reinigingsdoekjes voor. Schoonmaakmiddelen drogen het leer namelijk heel erg uit.

Daarna moet je het leer goed invetten moet schoensmeer.
Als je er voor zorgt dat jij je schoenen een paar keer goed verzorgd, dan gaat de lucht er vanzelf uit omdat de lucht van het schoensmeer er in trekt en je het vuil uit de schoenen poetst.

Voor de volgende keer (als je echt leren schoenen aan wil) zou ik ze even impregneren (spuitbusje bij schoenenzaak) Dan trekt het vocht en vuil er niet zo in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewoon een aantal dagen in de wind buiten zetten. Wel zo natuurlijk dat ze niet nat kunnen worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding