Dat lukt niet. De enige oplossing is er typex overheen te lakken.
Of je maakt een kopie van die bladzijde uit het boek van een klasgenoot, en plakt die over de beschadigde pagina heen.
Amadea
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt het voorzichtig met een zacht gummetje proberen maar dan moet je wel uitkijken dat de bladzijde niet scheurt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als de inkt nog nat is eerst de inkt er zoveel mogelijk afdeppen met een beetje keukenpapier of toiletpapier. Daarna eerst goed laten drogen voordat je gaat gummen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Met een zacht gummetje krijg je alleen potloodstrepen weg.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is het inkt van een vulpen? Dan kun je het toch gewoon wegkrijgen met een tintenkiller, zo noemt het bij ons in Belgie
Als het inkt op de letters staat weet ik niet wat er gebeurd,maar vroeger verwijderde ik een inktvlek heel voorzichtig met een beetje bleekwater op een doekje of kwastje.
Je krijgt misschien wel een wat gelig vlekje dus probeer het eerst uit op een ander stuk papier.