Vraagje wat zou een 40 gr was kosten bij de nuon ? want er is hier iemand die zij van dat is 1 Euro per x is ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ongeveer 75 cent. Dus die iemand zij dat bijna goed.

Toegevoegd na 37 minuten:
Met behulp van vrrl betrokken mede GV'ers zijn we tot de conclusie gekomen dat ik niet kan lezen, want er staat immers 12 eurocent op die website.
Nou ja, 12 eurocent dus.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Staat in dat tabelletje 12 cent, of lees ik ergens verkeerd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lees ik ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien bedoelt Antwoordman het bedrag inclusief waterkosten?
AWM
14 jaar geleden
Ehhhm, ik weet niet meer wat ik bedoelde :)
Het beste antwoord is toch 12 cent. Zal ik mijn antwoord verwijderen en opnieuw plaatsen of maakt dat niet meer uit?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah, duidelijk haha. Pas m gewoon aan met een extra opmerking ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of plaats m opnieuw, je mist geen plusjes ofzo haha, om t even. Wacht ik wel ff :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
12 cent met btw erbij gerekend.
Stroom is verlaagd dus die 12c ent zou goed kunnen, ik weet dat het ongeveer 2 jaar geleden 17 cent wat totaal dus vandaar dat ik dat gemakshalve gebruikt heb.
vergeet bij de was ook het water niet mee te reken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraagsteller wil geen 5kg,maar slecht 40gr wassen! Maakt dat nog verschil?