Hoe krijg ik de bruine aanslag op de onderkant van mijn doorzichtige antislipmat in de douche weg, zodat ik er weer echt doorheen kan kijken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm.. Klinkt plausibel. :( Ik gooi er gewoon nog een keer alle schoonmaakmiddelen uit mijn keukenkastje tegenaan. En anders wordt t tijd voor een nieuw, niet doorzichtig matje denk ik.

Het beste antwoord

ik vrees dat je die niet meer schoon gaat krijgen.
ik heb zo'n mat tot en met geschrobt, in de azijn gegooid, in de chloor gegooid, maar hij bleef viezig.
denk dat je beter een nieuwe koopt.
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas ja, heb alle tips geprobeerd, maar hij bleef er vies uitzien..

Andere antwoorden (4)

even in de soda leggen met warm water...dan met de borstel goed schrobben en afspoelen...
dan is die weer schoon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een nachtje in de warme bleek leggen ,og met een borstel met cif poetsen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eens op de site www.marjaweetraad.nl of op de site van Albert Heijn onder huishoudtips.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit probleem had ik ook en er is gewoon niet echt iets tegen te doen. Ik heb vervolgens bij de Xenos een zwarte gekocht. Verder gewoon schoonhouden als je gewend was. De enige oplossing, denk ik.