Niet tenzij dit vooraf is opgenomen in de regelementen en jij daar akkoord mee bent gegaan. Het is tenslotte jouw terrein en ze kunnen regels niet zomaar en gaandeweg verzinnen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In een huurhuis spreek je niet over jouw terrein en vervolgens mag je alles.... het huis is nog steeds van de verhuurder. Verder kunnen regels gewijzigd worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die regels kunnen aangepast worden alleen met voldoende schriftelijke voormelding anders zijn het juridisch ongeldig. En huurhuis of flat - zolang jij huur erover betaalt is het jouw gebied. Een verhuurder kan niet bijv zomaar binnen komen lopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er staat ook nergens dat dat 'zomaar' is gebeurd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit staat onder andere in het HHR Op het balkon wasgoed, bedden goed, kleden of kleding zichtbaar uit of op te hangen. Ook hebben wij sinds april 2014 nog leefregels gekregen waar onder andere dit in staat. Het is niet toegestaan de balkonafscheiding van bekleding van welke aard dan ook te voorzien. Het is niet toegestaan wasgoed, beddengoed, kleden of kleding op/over de balkonafscheiding te hangen. Deze regels moeten naast elkaar nageleefd worden. Voor de leefregels hebben wij niet getekend. Daarbij komt ook nog eens dat er met twee maten gemeten word de ene kant van het gebouw mag het en aan de andere kant mag het niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Plaats een laag rekje op je balkon, daar kun je de was dan ophangen, dat is niet zichtbaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geen tuin oid? Kun je desnoods de tuin van een buur even lenen?

Andere antwoorden (1)

Nee dat is niet mogelijk. Je moet toch ergens je was ophangen? Buiten is het beste !
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mensen hebben ook drogers hoor!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het in het huurcontract is opgenomen kan het wel degelijk!