Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik het beste een hoogglans keuken onderhouden. Hij lijkt wel statisch waardoor hij erg snel vuil aantrekt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

met glassex
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met kokend water.

Neem een schone theedoek en doe hier een klein beetje water op wat net van de kook af is. Boen hiermee je keuken schoon. Je zult zien dat het er weer als nieuw uitziet en streeploos.

Als dit niet werkt kun je ook een keer spiritus gebruiken, hiermee krijg je meer vlekken weg. Maar de meeste vet vlekken en dergelijke die je in je keuken hebt kun je met enkel water verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf gebruik ik de gewone z.g. vloeibare zeep en heb in die richting nog geen probleem gehad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ik nog geen vaatwasser heb was ik nog steeds met de hand af na het eten. En bij het ritueel hoort ook even het aanrechtblad schoonmaken en het gasfornuis. (voor iedereen wel herkenbaar)Hier gebruik ik gewoon alles reiniger voor en goed warm water in de gootsteen.

Zelfs als iemand een vaatwasser heeft moet het laatste toch gebeuren
Maak er dan een dagelijks ritueel van om gelijk even snel een lapje over de keukenkastjes heen te halen, en nadrogen met een doek. Bij wijze van ''binnen 2 tellen klaar''

En eens in de zoveel tijd even de kasten en laatjes open trekken om hier een lapje doorheen te halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding