Waarmee krijg ik mijn zeem schoon?

Weet iemand waarmee ik mijn zeem schoon krijg, er zitten zwarte strepen op omdat ik langs mijn strekker ga met de zeem. In heb een hele goede trekker daar ligt het niet aan. In de wasmachine krijg ik hem niet schoon.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
13.5K

Het beste antwoord

Als het een echte zeemleren lap is, kun je hem het best in de groene zeep schoonmaken.
amc
14 jaar geleden
Ivana
14 jaar geleden
Dit is een goed antwoord. Groene zeep zorgt ervoor dat vlekken verdwijnen, maar de huid (zeem) niet wordt aangetast.+1
amc
14 jaar geleden
En het houdt je zeem soepel! :)

Andere antwoorden (3)

Bij mij gaan de zwarte strepen er in de wasmaschine wel uit. Wat voor zeem gebruik je en was je wel heet genoeg?

Je kunt een schepje vanish in een emmertje water doen en de zeem een tijdje laten weken.

Op zich kunnen die zwarte strepen geen kwaad, het staat alleen lelijk.

Toegevoegd na 5 minuten:
Tip: Gebruik voor de trekken een ander doekje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een zeem wordt weer fris wanneer u hem een uur laat weken in een bak met warm water waarin u een handje soda heeft verwerkt

Toegevoegd na 49 seconden:
Als je je zeemlap in de azijn uitspoeld wordt hij weer lekker stroef
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb de zeem wel eens een uurtje of wat in de Cilit Bang gedaan in het aardrecht en toen was die weer mooi fris.

Toegevoegd na 3 minuten:
Slijt trouwens wel sneller dus echt vriendelijkzal het niet zijn. Was een echte zeem.