Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je een microvezelhanddoek direct gebruiken of is het beter die eerst te wassen?

Nieuwe handdoeken drogen nooit direct goed. Ik was ze altijd eerst een keer. Nu heb ik een microvezelhanddoek gekregen en ik vraag me af of die wel meteen goed droogt, of dat dan ook eerst wassen verstandig is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
9.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoeft niet volgens mij, tenminste nooit gedaan nooit problemen mee gehad. Tip; nieuwe theedoeken en handdoeken kun je het best een nacht in n bak water laten liggen (alles in een badkuip proppen met alleen water) en ze dan wassen, dan zijn ze echt super absorberend
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
die van een nacht in water legde kende ik nog niet. Heb ik ook meteen met andere nieuwe handdoeken gedaan. Die moet ik nu nog wassen, dus of het werkt, dat zal de tijd leren. Dank

Andere antwoorden (1)

Eerst wassen is wel verstandig,maar dan zonder wasverzachter,anders raakt het z'n statische eigenschappen kwijt!
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding