Ik heb onlangs een stel boxershorts gekocht. Deze zijn inmiddels gedragen en moeten voor de eerste keer gewassen worden. Moet dit met de handwas?

of kunnen deze gewoon gelijk samen in de wasmachine? Het zijn boxershorts met allerlei verschillende kleuren. En als ze toch met de handwas moeten, moet ik dan een apart sopje maken voor elke kleur, of maakt dat niet uit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Boxershorts met allerlei verschillende kleuren, kun je in de wasmachine wassen, samen met een doekje van `Colour Catcher` De kleuren lopen dan niet door. Toegevoegd na 23 minuten: oeps... ik bedenk ineens, dat ik reclame zou kunnen maken voor een artikel. Wanneer dit niet is toegestaan, vind ik het juist, dat mijn reactie/antwoord verwijderd wordt.

Kijk in het etiketje op hoeveel graden je de boxershorts mag wassen.Je kunt ze waarschijnlijk gewoon op 40 graden wassen in de wasmachine bij de bonte was.Voor de zekerheid kun je de shorts eerst een nacht in koud water zetten,en ze dan omgekeerd wassen.Eventueel op 30 graden. Tip: was kleding binnenstebuiten, en laat het ook zo drogen voorkomt dat kleuren verdwijnen.Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100