Hoe krijg ik een olijfolievlek uit mijn suede sneaker?

Zit er al een tijdje, valt niet echt op maar irriteert me toch. Iemand een goed idee wat ik kan proberen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Haal olie of "onbekende" vlekken er uit met een nagelborsteltje. Gebruik de suèdeborstel om de vlek te schrobben zoals je bij een slijtplek zou doen. Gebruik een nagelborsteltje om hardnekkige vlekken met warm water te schrobben. Vetvlekken zijn moeilijk uit suède te verwijderen, dus als er erg veel van deze vlekken in je schoenen zitten zal het er nooit meer helemaal mooi uit gaan zien.