Wanneer moet je overhemden strijken?

Wanneer moet je overhemden strijken? Als ze net uit de was komen of moet je ze eerst laten drogen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De beste manier : Meteen uit de was, centrifugeren, nog niet helemaal drogen (beetje vochtig) en na het strijken ruim aan een hangertje hangen.

De makkelijkste manier : zo kletsnat mogelijk ophangen en niet strijken. Wel strijkvrije overhemden hiervoor nemen anders werkt het niet.

De meest gebruikte manier : vlak voor je ze aantrekt. Dan heb je tenminste altijd een net gestreken overhemd, en kan het in de kast niet meer kreuken. Met een plantenspuitje of een stoomstrijkijzer kun je het weer iets bevochtigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

wanneer je zin hebt om te strijken en wanneer hij droog is

Toegevoegd na 2 minuten:
op de onderstaande link kun je wat strijk tips vinden voor overhemden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik laat ze altijd eerst drogen ,want van strijken worden ze niet echt kurkdroog
beetje strijken, beetje stomen en huppa weer een overhempje klaar!