Wie heeft er tips om vlekken van rode saus uit mijn wolle trui te krijgen?

Trui heeft al een nacht in een sopje gestaan,de vlekken zijn echter nog niet weg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ik krijg eigenlijk alle vlekken eruit met gewone handzeep. De vlek nat maken dan je handen wassen en met dat sop de vlek insmeren, laten liggen en een poosje later weer herhalen. Ik ga er af en toe met de nagels overheen en eigenlijk lukt het altijd. Het kan soms wel een dag duren voor het er echt uit is. In dit geval moet je wel uitkijken omdat het een wollen product is. succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Wol is al een beetje lastig wassen en drogen, maar ik zou de stomerij proberen...ik denk dat je daar de meeste kans hebt op een schone wollen trui.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wassen met dash!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan het ook met zout proberen grootmoeders middel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het nog eens met soda huishoudzeep? Zo'n ouderwetse pot. Nog te koopbij AH en C1000.
Met en lepelschep ik er wat uit. Op de vlek smeren. Wassen.
Ik smeer er al mijn vlekken op kleding mee in. Heb geen vlekkenspray nodig. Werkt zo goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met wat groene zeep gaat het misschien wel eruit.