Bovenstaande antwoord, maar dan eerst een half uurtje in de vriezer zodat je de dikste stukken er zo af kan halen. De dunnere laagjes die in de hoes zijn getrokken dan inderdaad met wat keukenrol onder een warme strijkbout weghalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Leg er een stapel keukenpapier op en strijk er overheen totdat de vlek weg is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Volgens de meeste mensen verdwijnt op deze manier óók de vlek als sneeuw voor de zon:
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=vlekken&label=Kaarsvet
Gewoon met de haarföhn heet föhnen, vervolgens gesmolten was opnemen met keukenpapier, simpel en heel makkelijk.