in welke soorten wasmiddel zitten geen enzymen?

Het is voor een schoolopdracht maar ik heb nog vrij weinig kunnen vinden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
moet het echt een fabriekswasmiddel zijn? of mag het ook een natuurlijk product zijn?
Google maar eens op wasdoppen

Antwoorden (1)

TotsBosts waspoeder bevat geen enzymen:Het poeder heeft een anti-bacteriële werking tijdens het wassen, is hypoallergeen en bevat geen fosfaten en enzymen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Wolwasmiddelen worden gemaakt zonder enzymen en met een neutrale pH.
- Gebruiken voor: wol, zijde, lingerie.
fremar
9 jaar geleden
fremar
9 jaar geleden
Alleen in het Verenigd Koninkrijk en Duitsland brengt Ecover – vanwege de grote vraag – een waspoeder zonder enzymen op de markt.