Wanneer is het tijd om een wc borstel te vervangen??

Is daar een richtlijn voor om het hygiënisch te houden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

Dat hangt sterk af van het gebruik en of je de borstel tussendoor reinigt. Ik vind een borstel met resten tijd om te vervangen, maar schoonmaken kan ook. Vergeet niet ook de houder schoon te maken en de boel af en toe in het chloor te zetten. Dan kan een borstel makkelijk 10 jaar mee of langer.
10 jaar geleden
Als de borstelharen niet meer goed recht staan is het ook al tijd om hem te vervangen. Wij gebruiken de borstel niet om remsporen te verwijderen, alleen om de wcpot er mee schoon te maken. Remsporen verwijderen wij wel met een wcpapierprop. Bij de Ikea liggen die dingen voor nog geen 2 euro, tien jaar met zo'n ding doen vind ik te gek voor woorden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Plus
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zonde dat ik niet op de iPhone kan doen maar je hebt hem wel van me!
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik koop mijn wc borstel bij action €0,99
Dus ik heb zo'n beetje elke 3mnd een nieuwe. Voor die paar cent ga ik niet moelijk doen om dat vieze ding schoon te maken.