Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke stofzuiger is de beste voor mijn situatie?

Ik woon in het buitengebied (veel zand wat inloopt)
En heb veel dieren (katten, honden, paarden) waardoor ik veel haren en ander vuil in mijn huis krijg.

Mijn stofzuigers gaan tot nu toe snel kapot, doordat ze het kleine stof niet aankunnen (denk ik?)
In ieder geval: ik moet elke keer dat ik ga zuigen, een nieuwe zak nemen, want die is snel (half)vol en dan doet hijhet net meer goed genoeg.

Ik dacht aan een Dyson.
Maar weet er niet genoeg af.

Heeft iemand ervaring? Advies?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik zou i.i.g. een stofzuiger ZONDER zak kopen en je moet denken aan een industriële machine, geen huis-tuin-en-keuken-machine. Tevens zou ik er een nemen die ook NAT kan zuigen, dan kom je uit op een Kärcher of Nilfisk. Het is even slikken qua aanschaf maar dan heb je ook iets (en geen dure zakken meer!):

http://www.karcher.nl/nl/Producten/Professional/Stofzuigers.htm

http://www.ciao-shopping.nl/sr/q-nilfisk+zonder+zak
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Heb er zelf ook eentje,werkt prima en geen gedoe met die dure stofzuigerzakken,je schuift er een vuilniszak over en schud hem zo leeg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!
Neem ik zeker mee!
+
Nu kan ik ook zo' n beetje elk jaar een nieuwe stofzuiger kopen of zo, dus of dat nu werkelijk goedkoper is....
Een miele dog&cat is erg goed, kan met gemak alle zand en haren van 7 honden en twee katten aan, iets vriendelijkere prijs dan de dyson.
(tijdelijke) oplossing voor de zakken is de zak gewoon leeg plukken en er weer opnieuw indoen, goedkoop en net zo werkzaam als een nieuwe zak.
Met de dysom moet je oppassen want ze kunnen niet allemaal haren en stof aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! +

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding