Kun je een panty als schoonmaakdoekje gebruiken?

Ik heb enkele panty's met ladder over en hoorde dat iemand ze wel eens als schoonmaakdoekjes gebruikt. Is dit een goed idee of niet?

Weet jij het antwoord?

/2500

RVS reinigen zonder krassen In veel keukens zie je prachtig glimmend RVS, bijvoorbeeld accessoires maar ook het fornuis. En juist het fornuis wil nog wel eens grondig gereinigd worden. Met een schuursponsje krijg je lelijke krassen. Vervang het schuursponsje door een panty: je kunt er heel goed mee schoonmaken (gewoon met een sopje met allesreiniger) maar krijgt er geen krassen van! Deze truc kun je natuurlijk ook voor andere materialen gebruiken. In de link meer tips.

Bronnen:
http://www.ah.nl/huishouden/zoek

Ik gebruik ze altijd om mijn rijlaarzen en schoenen op te poetsen. (leder) Schoenpoets goed inborstelen en vervolgens met een panty er flink overheen gaan: schoenen als nieuw!

jazeker, Ik gebruik altijd oude panty voor de auto. Krijg je de vliegen er goed mee af. maar ook voor RVS en schoenen. maar ook voor tegels. Als je net hebt gevoegd kun je hiermee het voegsel van de tegels krijgen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100