Is de soda die ik de wasmachine doe ook geschikt om een zere teen in te weken?

Pijnlijk hoekje nagel in mijn licht ontstoken teen... kan ik dat weken in water met van dat witte soda poeder wat ik dus voor de wasmachien gebruik?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
24.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
auw auw krak..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja... :-(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
t is wel pech met je hé....steeds van de chat af gegooid....auw auw aan teen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, wat ben ik zielig he... ;-))

Het beste antwoord

Zilver soda is prima om je teen in te laten weken als die ontstoken is, je kunt ook biotex blauw gebruiken. Vroeger werd gezegd zo warm mogelijk maar dat is een fabeltje, dat heeft mijn huisarts me verteld. Lauw water helpt net zo goed.

Sterkte!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thanks!!

Andere antwoorden (3)

als dat netrale soda is zonder toevoegingen kan het gewoon
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is geen soda, dat je normaliter in je wasmachine doet, hoor. Het beste is echte soda, maar Biotex is ook goed.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
effe zien, wat staat er op:
Tricel natuurzuiver Zilver Soda...
is dat nou wel of niet ok voor mijn teen... ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kheb geen biotex in huis...
Beter is Biotex, maar gewone soda helpt ook goed. Eigenlijk zorgen dat je de ontsteking open maakt, zodat de rommel eruit kan. Liefst nat houden (vanacht nat verband erom,en een sok en morgenvroeg gelijk weer weken) welzorgen dat het niet gaat broeien.