ik heb vlekken van de amaryllis op een geverde muur. Hoe kan ik dit verwijderen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.6K

Antwoorden (1)

Eigenlijk niet.
Dit soort vlekken zijn heel hardnekkig, uit kleding krijg je het ook niet.

Er maar één manier om de vlek onzichtbaar te maken en dat is oververven.
Je zult waarschijnlijk zelfs met een vlekkenmiddel moeten voorstrijken om te voorkomen dat het er weer doorheen komen.

Je kunt, als het gewone muurverf is wel proberen alleen de vlek te verven. In tegenstelling tot wat er wordt gezegd valt het vaak best mee hoe opvallend die nieuw geverfde plek is (zegt iemand met ruime ervaring in het oververven van stiftvlekken gemaakt door kinderen)