Kan je ECOVER afwasmiddel gebruiken om de vensters te wassen?

Ik zou graag de vensters wassen met ECOVER afwasmiddel, maar ik vraag me af of dit wel effectief is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, je kunt gewoon afwasmiddel gebruiken voor de vensters.
Meer wel een waarschuwing, er zijn (of waren) goedkope afwasmiddelen met een verdikkingsmiddel. Zetmeel of zo. Die zorgde dat stof heel goed werd aangetrokken en vastgeplakt, zodat de ramen (in mijn geval autoruiten) binnen een week nog ondoorzichtiger waren dan daarvoor.
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jazeker kan je afwasmiddel gebruiken, van welk merk dan ook.
Maar maak geen emmer schuimend sop aan, een paar druppels zijn genoeg.
Rieneke1
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien heb ik nog een aanvullende tip....als het kunststof kozijnen betrefd...voeg ook wat wasverzachter toe..dat haalt de statischiteit uit het kunstof...gevolg duurt langer voordat het kunststof weer vuil aantrekt. Ik heb deze tip ooit van een oude dame gekregen...en het werkt nog ook.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In het geval van Ecover heb je wel wat meer nodig dan een paar druppels dunkt mij.
Rieneke1
10 jaar geleden
Waarom zou je meer nodig hebben myrdhin?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn ervaring met Ecover en Klok leert dat het ongeveer 4x minder sterk is dan een chemisch afwasmiddel.
Rieneke1
10 jaar geleden
Ok, bedankt! Maar dan nog, niet te veel nemen, anders krijg je strepen.