Hoe verwijder ik roestplekken op betonklinkers?

Mijn auto maakte lelijke roestplekken op mijn oprit. Ik heb roestverwijderaar van HG geprobeerd, dit helpt niet. Iemand zei dat melk helpt maar dit is niet het geval. De vlekken zijn nu 2 à 3 maand oud. Ik kan de klinkers vervangen maar zou uiteraard liever de vlekken zien verdwijnen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.3K

Het beste antwoord

-fosforzuur (dat zit ook in cola)
-Innosoft B570
en meer tips in de link, maar het zal lastig blijven omdat het in de klinkers trekt.

Maar hoe doet de auto dat?
Lekt ie roest? Dan zou ik eerst de auto aanpakken met een roestomvormer anders blijf je bezig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is heel moeilijk om het roest te lokaliseren, de garagehouder denkt dat het condens is dat ergens via de airo lekt.