Hoe stank weg krijgen van zwijn haarborstel?

Ik heb een haarborstel aangeschaft die van echte dieren haar is gemaakt (wilde zwijn). Ik ben tevreden over het borstel. Mijn haren zijn er mooi van gaan glanzen en vallen niet zoveel uit. Echter vind ik t zo erg stinken. T liefst wil ik t borstel een was beurt geven maar ben bang t effect van af te nemen. Weet iemand hoe ik van die stank af kom?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rieneke1
10 jaar geleden
Ik zou eens proberen er wat azijn over te sprayen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik dacht ook aan azijn!

Antwoorden (1)

In warm water met wat shampoo. Daar kan die borstel wel tegen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je ga ik proberen. ..