Dat hangt er maar helemaal van af wat het materiaal is waarvan de rest van de jas is gemaakt.
Of hij gevoerd is en zo ja, waarmee?
Wat voor leer het is?

Sommige leersoorten kunnen heel veel hebben.
Er is speciaal lederwasmiddel te koop, waarmee je zelf in de machine of op de hand je leren kleding kan wassen.
Elk leder kan probleemloos met LEDER FEIN® Leder & vacht wasconcentraat in de machine of op de hand gewassen worden. Bij de juiste temperatuur en volgens de juiste instructie wordt uw leder weer schoon, blijft gegarandeerd soepel en zal niet krimpen.
http://www.colourlock.nl/index.php?id=25,0,0,1,0,0

Ook kun je dit doen met de schouderstukken:
Neem het leer af met een sopje van groene zeep, verwijder zeeprestjes met een schone, vochtige spons en laat het drogen bij kamertemperatuur (niet in de buurt van een warmtebron). Wrijf het daarna in met leervet of klauweolie; haal overtollig vet weg met een schone doek. Hang het niet meteen in de kleerkast, want het leer blijft een paar dagen vettig.
Read more: Leren en Suède Kleding | voor beginners http://www.voorbeginners.net/leren-en-suede-kleding/#ixzz2jXUxpPSp

Als je dat gedaan hebt, was je de hele jas in een lauw sopje met een fijnwasmiddel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met een handstoomreiniger:

http://www.bol.com/nl/p/bestron-handstoomreiniger-azq016/9200000009644567/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zet een pot water op tot hij kookt,hou er je jas boven en laat stomen:)