hoe krijg je rooklucht uit je mobiel??

ik heb via marktplaats een 2e hands mobiel gekocht maar de vorige eigenaar van het mobieltje rookt. nu ruikt heel mijn mobiel naar rook en die lucht vind ik niet zo lekker. is er een manier waardoor je rook uit je mobiel kunt hallen??

alvast heel erg bedankt!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.1K

Antwoorden (3)

Door de mobiel op een warme plek te leggen, trekt de geur eruit. Bijvoorbeeld een verwarming die aanstaat, die hoeft niet hoog te staan, maar ook de zon heeft dat effect.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gemalen koffie neemt ook veel geurtjes op. Dus probeer het eens door hem in een doos met een handvol koffie te leggen
anneliez
10 jaar geleden
Leg hem op een laagje zout en dan trekt de geur daar in.