hoe krijg ik melk uit mijn autobank?

er is een pak melk leeg gelopen op mijn achterbank. waar door het nu stinkt in mijn auto.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
16.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou m'n bekleding door een professional laten schoonmaken, want ik ben bang dat je zelf de stank er niet uit krijgt. Wij hebben dat probleem vroeger ook eens gehad en het leek wel alsof er een lijk lag te rotten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kan die bank eruit?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
met een stoomreiniger

Antwoorden (4)

over melkvlekken in het algemeen vond ik dit

Verse melkvlekken wrijven we weg met lauw water. Als de vlek echter oud en hard is, moeten we eerst de caseïne (de kaasstof) week maken. Daartoe maken we eerst de vlek nat met water en kneden hem dan in met borax. Borax breekt de kaasstof af. Is de vlek soepel geworden, dan wassen we hem uit met lauw water.

http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=vlekken&label=Melk

het zou dat om dit schoonmaak middel gaan

http://www.beslist.nl/klussen/d0004187267/Tendo_borax_poeder_1000g.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als je last hebt van een vervelende geur in de auto moet je een open bakje in de auto zetten met ammoniak, na een nacht in de auto is de nare geur verdwenen, de ammoniak, zo die er al is verdwijnt vanzelf als je de ramen of deuren openzet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een extractor huren of kopen.. hiermee sproei je een sopje wat bij je probleem past op de vlek. Daarna zuigt hij het sop en de vlek, viezigheid enzovoort eruit. Niet te lang wachten voor het beste resultaat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb dit jaren geleden ook eens meegemaakt,toen liep de melk zelfs onder de isolatie van de vloermat,
Ik kwam daar te laat achter,maar wat ik nooit meer vergeet dat na enkele dagen ( maden ) onder de mat werd aan getroffen,inspecteer alles nauwkeurig,en gebruik heet water met een bleek middel om het te ontsmetten.heel veel succes toegewenst.